Ugrás a fő tartalomra




 Tapasztalat
2013.09.02
 

Szeptember első hetében elindult az akció csomag melyet, a talp masszázs hetének ajándékozok, ezen a héten 50% ár kedvezményt adok  kedves Vendégeimnek.
A hétfői napom ragyogóan indult, egy kedves vendég kíváncsian tályékozodott a talp masszázs iránt, érdekelte az ára, a kezelés  időtartam. Volt már tapasztalata hasonló kezelésbe, de a nyugdíja kis pénze határt szabott a kereteinek. Örömmel újságoltam, a heti Akciót az Egészség Stúdió keretein belül, a hír hallatán felcsillant a tekintete, és könnyes lett a szeme, azt mondta” Drága nem is tudtam, hogy még vannak ilyen emberek” a lelkem is megtelt mosollyal, derűvel.  A kezelés folyamán elmondtam tapasztalataimat, meglévő betegségei, gyógyszerei mellé a természet gyógyhatásait. Tekintetével hallotta szavaimat, és a kezdeti „félelme” elillant.  Éreztem, ahogy közvetlenségem megnyitotta a lelke ajtaját, és Ő mesélt, mesél… élete történéseiről, családjáról, ahol ” szolgaként” éli nyugdíjas életét, ahol alig van, egy pillanat mikor Lelkét nem tiporják sárba… arcán a múlt, tekintetében a megélt élet nyomait látva, felajánlottam jöjjön bátran, egy hónapig számára ezt a kezelést fél áron szólgáltatom. Csend költözött a helyiségben, a döbbenet az arcán kiült, meglepve mondta” maga nem is ember, hanem egy angyal!  Egy pillanat után még hozzá tette” akkor ebben a hónapban nem színházba megyek, hanem ide jövök magához kezelésre” Láttam arcán azt a mosolyt mely engem is felnevelt, és tudtam egy angyal lelke lakik Benne. Felemelő volt adni, lélekmelengető kapni. A mai napom tapasztalata, nem tudod, kinek a lábát fogod kezedbe, és kinek a sorsán osztozol.
Marika néni kérésére írtam jelen sorokat, mert ő nem ért a kor technikájához- mondta.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."