Ugrás a fő tartalomra

Kedves vendégeim, ismerőseim, barátaim!

Egy kedves levél részletét osztom meg, vendégem gondolataiból. Szakmai titokként kezelem problémájának okát, nem hatalmazott fel, hogy megosszam, de úgy gondolom oly kincs a visszajelzés, melyet kötelességem másokkal is megosztani.
Mindannyian a harmóniát keresve indulunk el a kellemetlen állapotok nyomán, és mikor kiderül az őseinktől hozott "minta" az ami akadályoz, az EFT a leggyorsabb oldás, ahol a páciens aktívan részt vesz saját gyógyulásának megtapasztalásában.

Drága Ildikó!

"Voltam orvosnál, megnézett.: MINDEN RENDBEN - azt mondta!
Nagyon jó volt a gyors segítség, nagyon köszönöm ismét, hogy a kopogtató módszerrel azonnal segített nekem! Hálás vagyok érte!
Sok szeretettel ölelem, és nagyon örülök, hogy rendben vagyok! "

Barti Ildikó.
Okleveles természetgyógyász Reflexológus
Joalis terapeuta
Eft tanácsadó
Reiki mester

Tel+3630/9500336.
Helyszín: Rába Quelle Gyógy-, Termál- és Élményfürdő.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."