Ugrás a fő tartalomra

"Megfigyelheti mindenki, hogy a legjobb barátainkat úgy igazán, a maguk teljességében megismerni; nem az Idő függvénye.
Mert akinek kristálytiszta a lelke, annak megismerésénél éppen elegendő általában az is, ha egy pillanatra keresztezik egymást szemünk sugarai…
Ildikóval történt találkozásunkkor e megismerés számomra szintén csak egy röpke szempillantásnak tűnt egészen addig, míg egyik versét meg nem kaptam tőle elolvasásra.
Akkor döbbentem csak rá igazán, hogy e kristályfényű, éteri lélek mögött milyen hatalmas Bölcsesség, mély Tudás, és elementáris Erő áll.
Egy még meg nem álmodott álmom teljesült, amikor Ildikóval, és az ő verseivel találkoztam…"

A Barát sorai 2011.ben megjelent verses kötetem előszavaként írta, szavai könnyeket csalnak szemeimben...Ő már az angyalok soraiból tekint le ránk...nagyon hiányzik..

Sok szeretettel ajánlom 2011 őszén írt versemet:

Sorsokban...

Karunkban az Ősz szele
Szívünkben a megérett gondolatok,
Oly erővel hatnak létünkre
Mint hegyből lezúduló patak

Tükrében megcsillan az Ősi erő
Sodrásában a féktelen múlt habja,
Felbukkanó emlékképek
Gondolatok, s szavak sodrásában.

Egy pillanat ami megragad
Öreg fának lombjai közt
Valahol egy sárguló levél
Várva nász táncát
A patak sodrásában

Egyesülni vágyik Ős anyjával
Közös létnek cseppjei közt.

Egykoron életet vállalt
Kiszakadva az örök létből
Egy ritmusba olvadt ősei közt
Utódok sorsán
Emlék képek közt a közös tudatban
Egy mondat ami megmaradt
"pontosan ott vagy, ahol lenned kell"....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."