Ugrás a fő tartalomra
 
 
 
KEDVES VENDÉGEIM, ISMERŐSEIM, BARÁTAIM!

Elhívások sora indított útra mikor gyermekkoromban az Angyalok meglátogattak, számtalan nap végtelen játékába voltak mellettem. Akkor, és most is természetes volt, hogy Őket mindenki látja (...)
Megfoghatatlan csodával övezte eddigi életem a magasabb tudatosság, emelte lelkem, míg nem egy napon a vers írás könnyedsége táncra hívta gondolataimat, elkezdtem írni, és összekapcsolódni az OttHon rezgéseivel..
Idén 4.ik éve minden Karácsony alkalmával családomnak "átadok" egy verses kötetet, így történik most is, ma elkészültek a verses könnyeim. Határtalan Hálával vagyok, hogy ismételten átadhatom az Ajándékot lelkem szavaival.

Szeretnék felajánlani 10 db.verses könyvem azoknak akik nyitottak rá a szavak mögé látni. Kedves ajándék családtagoknak, barátoknak, ÖNmagadnak.

A mai napig szerénységem nem engedte ezt megtenni, pár alkalommal a Kisalföld lapjain jelentek meg verseim, de a verses kötetem csak a családom olvashatta, így ez első alkalommal "lépek ki" a nyilvánosságra
A kötetek árát mindenki maga dönti el, hogy számára mennyit ér.
Szándékom, hogy a jövő évi köteteim anyagi fedezetébe "visszafordítom" így lehetőséget adok a körforgásnak.

Mélységes tisztelettel Barti Ildikó
 
 
 
 
 
 
 
 
 

"A nap"arany fonala"

"Ha valamit nagyon szeretnél, akkor fogalmazd meg pontosan, hogy mi az! Lásd magad előtt minél részletesebben. De ne csak a képzeletedet használd. A képzeleted által alkotott képet színezd ki, és a rezgését emeld fel azzal a szeretettel, amit érzel iránta. A szeretet adja a varázserőt, ami által bármi valóra válhat.
Fénykép: "A nap"arany fonala"

"Ha valamit nagyon szeretnél, akkor fogalmazd meg pontosan, hogy mi az! Lásd magad előtt minél részletesebben. De ne csak a képzeletedet használd. A képzeleted által alkotott képet színezd ki, és a rezgését emeld fel azzal a szeretettel, amit érzel iránta. A szeretet adja a varázserőt, ami által bármi valóra válhat.


"Engem mindig lenyűgöz egy új nap ígérete: friss kezdet, még egy esély, és talán egy csipetnyi varázs is, amely valahol a reggelen túl vár."

John Boynton Priestley
 
Fénykép: "Engem mindig lenyűgöz egy új nap ígérete: friss kezdet, még egy esély, és talán egy csipetnyi varázs is, amely valahol a reggelen túl vár."

John Boynton Priestley

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."