Ugrás a fő tartalomra


KEDVES VENDÉGEIM, ISMERŐSEIM, BARÁTAIM!

Egy ösztönző meghívásnak tettem eleget a Móra Ferenc általános iskola kérésére, a Lakóssági Egészségprogram sorozat újabb állomásán, ahol méréseket végeztem, Joalis információs cseppek bemérését , és javaslatát népszerűsítettem. Örömömre szolgált, a látvány, hogy több mint 300 fő látogatta meg az Egészségnapot. A szervezők munkájának köszönhetően hibátlan volt a nap, színes műsorok voltak: egészséget szolgáló, és megőrző mérések, véradások, szemvizsgálatok, vércukorszint mérések, kreatív programok gyerekeknek, szülőknek egyaránt.
Fontosnak tartom népszerűsíteni a népgyógyászat által ránk hagyott örökséget, elmélyíteni a tudást, és minél több ember számára eljuttatni az "üzenetet" itt az idő visszatérni a természet éltető Erejéhez.

Köszönöm a meghívást!
Barti Ildikó
Okleveles Természetgyógyász-Reflexológus
Joalis terapeuta
Eft tanácsadó
Tel+3630/9500336.



 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."