Ugrás a fő tartalomra

Mögöttem a múlt, előttem a jövő, és Bennem a lehetőség

A pár hete találkoztam egy nehéz sorsot cipelő nagymamával. Végső elkeseredése vezette arra, hogy segítségem kérje. Kedves ismerőse javaslatára, úgy döntött megtisztel bizalmával.
Fiatal asszony korában, férje kettős életére fény derült, ő mégis a " gyermekek végett" maradt a megcsalt, megalázott feleség szerepébe. Közbe karrierje egyre magasabbra beosztás fele vezette, egy napon kiderült a megcsalásból még egy gyerek is született...összeomlott. Idegosztályon kezelték, férje irányításával pár hónapot " bent tartották" Depresszió, pánik rohamok, elszigeteltség lett a következménye.
Elteltek az évek, a házasságba fogant gyermekek, a maguk életét élték, önállók lettek, családot alapítottak. Egy napon a férj, telefonon közölte elválik, minél előbb, egyszerűbben, gyorsan!
A nagymama sorban érő asszony, nem értette miért várt ennyi évet, és miért nem személyesen közölte a döntést vele. Pár hónap alatt elváltak, vagyonukat megosztották, külön városokba költöztek. Első időkben a nagymama meglelte helyét az unokák közelségébe, lassan gyógyulni vélte lelki sebeit (...)
Orvosa tanácsára gyógyszeradagait megemelték( antidepresszánsok stb.) ő kitartóan szedte, egy alkalommal megkérdezte" meddig kel szednem? élete végéig - jött a válasz.
Meglepődve tudomásul vette, elfogadta...egyre gyengébb, rosszkedvűbb, fáradt, szomorú lett a tekintete, lelke csordultig telt bűntudattal, nehezteléssel. Unokáit egyre ritkábban láthatta, gyermekei számára" teher" lett jelenléte. Egyedül maradtam Ildikó-mesélte- és könnyeit törölte.
Eft.oldás technikáját alkalmaztuk, 2.ik kezelésen vett részt, oly távlatok nyíltak meg előtte mely abban segít, hogy változtatni kell jelenlegi életén. Javasoltam: most már önmagadért élj nem másokért! A remény hitével megfogalmaztunk egy mondatot:
" a múlt elmúlt, előttem a jövő, és Bennem a lehetőség a változtatásra! "
Nagy tapasztalás, és tanulság azt hiszem sokunk számára látni egy másik életbe a sors gyöngyszemeit, ahogy mint rózsafűzér szemei úgy kapcsolódnak egymáshoz.

Barti Ildikó.
Okleveles Természetgyógyász Reflexológus
Joalis terapeuta
Eft tanácsadó
Reiki mester
Tel+3630/9500336.
Helyszín: Rába Quelle Gyógy-, Termál- és Élményfürdő.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."