Ugrás a fő tartalomra

Eft kopogtató mondat:

Szerencsésnek tartom magam mindenért, ami eddig velem történt, hiszen ettől lettem az, aki ma vagyok, és eljutottam oda, hogy ezt gondoljam , és érezzem az életemről, illetve magamról.





KEDVES VENDÉGEIM, ISMERŐSEIM, BARÁTAIM!

A nap folyamán egy őszinte mosolygós tündért ismertem meg  eljött hozzám meglátogatott, és arra gondolt szeretné megtapasztalni, milyen is a talp masszázs. Hozta magával leghűségesebb barátját Foltost is. Nagyon jól éreztük magunkat. Remélem találkozunk máskor is :-)
Köszönöm a bizalmat.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."