Ugrás a fő tartalomra


KEDVES VENDÉGEIM, ISMERŐSEIM, BARÁTAIM!

Az időtlen gondolatok megismerése

Lassan 2.éve dolgozom a Rába Quelle Gyógy-, Termál- és Élményfürdőn található rendelőmben.
Mélységes alázattal, és tisztelettel indultam el utamon. Sorsom könyvében az "elhívás" volt megírva, követtem minden sorát...Van szerencsém több száz sorsba belelátni, és ezen a szemüvegen keresztül saját magam szerkezetét is egyre jobban megismerni. Mint az életfa levelei úgy simulnak egymáshoz megannyi tapasztalás, gondolat egy élet a felismerés keretein belül. Egyéniség formáló minden utca, melyet már százszor bejártunk, de mindig másik arcát mutatja számunkra, hiszen a legszebb virág sem ugyanabban a színben pompázik minden nap. Ugyanazt az eseményt megélve egy másik nap másik hangulattal fűszerezve írhatunk át, vagy élhetünk meg. Mindig is csodáltam azokat az embereket akik" egyénné" formálva magukat kiléptek az élet aranyfonalán cibált szerepekből. Őseink nyomán én is járom csillagösvényem, tekintetem az égig érő csodákat fürkészve töretlen hittel viszem a reményt. Azt hisszük, az élet így természetes. Végtelen csodáival,amelyek körbevesznek minket e világban. A napfelkelte gyönyörű színei, a hajnali levegő friss üdesége, a lágyan ringó harmatcseppek a fűszálak végein, a nappal apró csodái, a madarak éneke, a pocsolyában fürdőző verebek látványa, a szivárvány íve az eső után smile hangulatjel
Szeretteink közelsége, szeretetük otthonos melege. Mindez természetes, most úgy hisszük. De ott van a tapasztalatainkba az is, hogy amikor legkevésbé várnánk, akkor hallgathat el boldogságunk gyönyörű zenéje.
Ezért kérlek, ne vedd természetesnek azt, amid van, tegyél érte, hogy az legyél aki vagy!

Barti Ildikó
Okleveles természetgyógyász Reflexológus
EFT tanácsadó
Joalis terapeuta
Reiki mester
Tel+3630/95 00336
Helyszín: Rába Quelle élmény.és termálfürdő
Fürdőtér 1 szám.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."