Ugrás a fő tartalomra
Legyen nagyon szép a napod!

Reggeli pozitív kopogtatás
Sokszor vagyunk úgy, hogy bal lábbal kelünk fel reggel, és attól kezdve valahogy semmi sem akar sikerülni, csak vonzzák egymást a kellemetlenségek.
Hogyan tudjuk ezt megelőzni?
Nagyon egyszerűen: az energiarendszerünk pozitívra hangolásával. Néhány pontot kell csupán finoman megütögetnünk, pozitív állításokat mondogatva, hogy a fókuszt a pozitív dolgokra irányítsuk.
Mi lenne, ha a mai nap életem egyik legszebb napja lehetne?
Ma elengedek minden aggódást
Ma elengedek minden haragot
Ma elengedek mindent félelmet
Ma elengedek minden kishitűséget
A mai napon minden sikerül, amibe belefogok
Ma minden lélegzetvétellel egyre egészségesebbé válok.
Ma vonzom magamhoz a szeretetteljes embereket és helyzeteket
Ma mindenkivel jól kijövök
Ma derűs és vidám a hangulatom
A mai napon csupa kellemes dolog történik velem
Ma új, számomra hasznos lehetőségekről értesülök, amelyek előbbre visznek az utamon
Ma minden nagyszerűen alakul számomra és a körülöttem élők számára
Fejtető: Ma úgy döntök, hogy életem egyik legszebb napját élem át. Ma minden jól sikerül, amibe csak belefogok. Ma türelmes vagyok, és minden egyes lélegzetvétellel egyre egészségesebbé válok. Ma elfogadom és értékelem a felém irányuló szeretetet és minden pozitív lehetőséget, ami előrébb visz az utamon. A mai nap életem egyik legszebb napja!
Több kört is kopogtathatsz, amennyi jólesik. A végén vegyél egy nagy levegőt!
Barti Ildikó.
Okleveles természetgyógyász Reflexológus
Joalis terapeuta
Eft tanácsadó
Reiki mester
Tel+3630/9500336.
Helyszín: Rába Quelle Gyógy-, Termál- és Élményfürdő.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."