Ugrás a fő tartalomra

KEDVES VENDÉGEIM, ISMERŐSEIM, BARÁTAIM!

"Hogy lásd, egy napod mennyit ér
Néha látnod kell
Az élet hogyan fogy el"
A hét tapasztalatai alapján az élet elmúlása volt a folyamataink része, halottak napjával kezdődően, a haldoklás, a gyászfeldolgozásban kérték pácienseim a segítséget, voltak akik családtagjuk, rokonuk "segítségére" vették igénybe az Eft kezelések ( érzelmi oldások) hatékonyságát.
Pár éve "testközelbe" tapasztaltam ezt a folyamatot, a "hazavezetés" szakaszait, ahogy az itteni élet elengedésein dolgoztunk, különböző szakaszokon át vezetett a tanulási folyamat.
Szívszorító, és mégis...sokatmondó évek voltak életemben. A gyász nemcsak egy szerettünk, vagy hozzátartozón elvesztése alkalmával talál meg bennünket, hanem egy új élet kezdetén is a születés pillanatában, e folyamat mégis sokkal reményteljesebb életünkben.
Hálás vagyok, hogy hívatásom során a hozzám forduló páciensek élet történései által tanulhatok, megtiszteltetés a bizalom mely hidat képez közted, és köztem, így már a problémáddal nem vagy egyedül.

Barti Ildikó
Okleveles Természetgyógyász- reflexológus
Eft tanácsadó
Joalis terapeuta
Reiki mester
Tel: +3630/9500336
Megtalálsz: Rába Quelle Gyógy-, Termál- és Élményfürdő








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."