Ugrás a fő tartalomra


TAPASZTALAT

"Reflexológiai kezelésekre jártam Barti Ildikóhoz, kezelései alatt sokat beszélgettünk, megtanultam, hogyan figyeljek önmagamra, hogyan ébredjek rá, azokra a gondolatokra, melyek mélyen, hosszú-hosszú évek alatt raktározódtak el bennük, és a mai napig komoly gátakat és akadályokat jelentenek problémáink megoldásában. Ami számomra nagyon fontos volt, hogy nem csak abban kaptam segítséget, hogyan éljek táplálkozzak, tornázzak egészségesebben, hanem abban is, hogy ezeket a régi, mélyen beépült problémákat felszínre hozzam, ahhoz is hozzásegített módszereivel, hogy megtaláljam a saját megoldásomat a továbblépéshez.
Hiszem, hogy az élet legfontosabb eleme a kommunikáció, és nem mindegy, hogyan kommunikálunk, nagyon nagy segítség volt számomra az a módszer, amire itt megtanított engem( Eft kopogtatás, relaxálás, pozitív megerősítések ) Megtanultam, hogy hogyan figyelhetek másokra! Azt hiszem, életemnek ez a legfontosabb része, és ha ez működik, sok mindent meg tudok oldani. Az elmúlt pár évben sokfajta alternatív kezelésen vettem részt, de úgy érzem, hogy Ildikó módszerei segítettek problémáim megoldásában a leghatékonyabban."
Köszönöm!
Köszönöm a tapasztalatot smile hangulatjel
Barti Ildikó
Okl.természetgyógyász-reflexológus


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."