Ugrás a fő tartalomra





Vált Ás Ok

Nagy a "zaj" a világban, sok információ, változás, kérdések vannak jelen....mindenki keresi a válaszokat, a stabilitást, a biztost, a nyugalmat...tudnod kell kint nem találod meg! Mert olyan helyzetekben találod ÖnMagad ahol az ellenkezőjét tapasztalod, és mit teszel? dühös vagy? hitetlen? egyedül maradsz a problémáiddal ? Igen, más helyetted nem tudja megélni az életed. De TE döntöd el gondolataidban, vagy szívedben éled az életet!.
Sokan eljönnek egy kezelésre, és van eset, hogy még intenzívebb lesz a fájdalom (lelki, vagy testi) vagy felerősödnek a tünetek, és? Tisztába vagy azzal, hogy több évtized alatt halmoztad fel magadban? a fizikai mérgeket, és a lelki mérgeket egyaránt.
Személyi edzőm adta meg a legnagyobb Fel-Ismerést, mikor edzésén azt éreztem nem bírom tovább, mert annyira elviselhetetlen volt a fájdalom, azt mondta, "ha szinten akarod tartani magad, ez elég, de ha formálni akarod magad akkor ki kell bírnod!! Köszönöm Kitti smile hangulatjel
Aki bírja az formálja magát, nagyon kemény tudom....én is voltam padlón, egyedül, voltam dühös, kerestem....és Megtaláltam, a Sorsomhoz vezető utat. Nem könnyű, teszek minden nap érte, és minden nap felismerem magamat az Élet- helyzetekbe. TE mit teszel? feladod? vagy folytatod? Minden élethelyzet okkal történik, a folyamat része a Fel-Ismerés, lehet belefáradtál, és félsz, mert még nem vagy egész...nem baj, ez van, csak ismerd fel a váltás mindig fájdalmas, mert a régi megszokott gondolataidon kell változtatnod, ami nem könnyű...de időszerű, ha elolvastad ezt az írást :-)

smile hangulatjEl Hívtak egy FelAdatra, amíg nem vagy egyén addig a FOLYAMAT része vagy, ami nem más mint maga az Élet, egy csodálatos ajándék smile hangulatjel
VÁLTs -ÁS -megadban, találd meg az Ok-át a nehézségeidnek!

Köszönöm a Fel-Ismerést:
Barti Ildikó




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."