Ugrás a fő tartalomra
Kedves olvasóm 
2016.05.20-én részt vettem az Üzletanyu Konferencián ahol olyan vállalkozó anyukákkal, és régi ismerősökkel találkoztam, akik hasonló képen mint jómagam anyaként vállalkoznak az üzleti szférában.
Volt szerencsém személyesen beszélgetni Martincsevicsné Jenei Gizellával a GastrOlaj megálmodójával, aki dedikálta az első könyvét. Hidegen sajtol olajait megkóstolva, magammal hoztam otthonomba csodálatos hatását is, már reggel vele indítottam a napomat smile hangulatjel
Kedves barátnőmtől születésnapi ajándékként kaptam ezt a csodálatos napot. Ő az a Barát aki ismeri ki voltam, ismeri azt utat amelyet bejártam...a félelmeket, az újrakezdést, az elindulást, az erőt, a kitartást, a hűséget bennem.
Barátsága számomra olyan érték melyet az idő, és a tér nem halványított el. Köszönöm kedves Fényhozó Barátnőm, hogy hívatásomban is színt hozol az életembe smile hangulatjel
Barti Ildikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."