Ugrás a fő tartalomra









Fogyás, életmód, szemlélet, ÉLET!

Sokszor látom azt, hogy emberek egy bizonyos céllal érkeznek hozzám. Ez a cél lehet fogyás, vagy életviteli probléma, vagy a lélek nehézsége. Igen. Szerencsés azt észrevenni, hogy egyik tényező sem áll egyedül. A túlsúlyunk hátterében ott áll valamilyen lelki diszkomfort, amiért az étel adta örömöt helyeztük előtérbe. 
Ezzel szembenézni bátorságot igényel. Sokszor elég csak a rossz szokásainkat átalakítani fizikai szinten, de manapság azt látom, az élet ennél többet kíván. Kívánja a lélek boldogságát, és szabadságát is. Kíván egy másik szemléletet! Kíván szeretetet, önszeretetet. 
És ez a legfontosabb! Szeretni magam akkor is, ha rossz passzban vagyok, ha éppen nem látom merre van az előre. Mert akkor nem büntetem és nem "jutalmazom" Mert örömet okozni magamnak az más kérdés, mint úgy "jutalmazni", hogy az később fájdalmat okozzon. Mindehhez annyi kell, hogy tudjam ki is vagyok valójában! 
Hogy attól, hogy ma megettem egy szelet csokit, még nem vagyok bűnös, vagy ha megettem a szelet csokit, akkor annyival többet mozgok, vagy ha megettem, hát megettem. Egészségemre. Hiszen, ha megtanulom jól működtetni magam, akkor megehetem a szelet csokit, nem fog hízást okozni. Ez könnyedén lehetséges! Ezt hívják tudatos életnek!
De másik szemüveget igényel!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."