Ugrás a fő tartalomra





MI A KÖZÖS A FOTÓKON?
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
A Nő.. a NŐvekvő érdeklődés életünk közös küldetésében. A szombat dél előtt
fantasztikus hangulatba telt. Dr Székely Ildikó tüdőgyógyász társaságába a "közös" Célunkról beszélgettünk, egy kellemes kávé, és egy finom paleó málnás túrós süti volt a társaságunk  Egyik kedvenc helyünkön ahol a barátokkal összeülünk.
Beszélgetésünk mélységei az egészségügy mint HivatásTudat, és transzformálás emberi minőségeinkben volt a fő téma. Bátran mondhatom olyan Barátra leltem Ildikó személyében aki orvosként az ősi tudás birtokában segít páciensein.
Hálás vagyok, hogy általa is megerősítést kaptam hivatásom oly küldetés melyre születni kell.
„Az ember hivatása, hogy megismerje az igazságot, szeresse a szépet, kívánja a jót, és cselekedje a legjobbat. „
Ludwig van Beethoven
Szeretettel: Barti Ildikó
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."