Ugrás a fő tartalomra







"A Tükör törvényei: 

1. Minden, amit a másikban kritizálok - ami ellen harcolok - az bennem van. 
2. Mindaz, amit a másik személy bennem kritizál - és azt sértőnek találom - az nincs feldolgozva bennem. 
3. Minden, amit a többiek kritizálnak bennem, harcolnak ellene, meg akarják változtatni - és ha ez engem nem sért - akkor az az Ő feldolgozatlan problémájuk, tökéletlenségük, melyet rám vetítenek, mert nem tudnak szembenézni vele önmagukban.
4. Minden, amit én a másikban szeretek, az bennem is megvan, magamban szeretem, mert felismerem magam a másik személyében, mivel az egylényegűségünk mutatkozik meg."

A XIV. Dalai Láma




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."