Ugrás a fő tartalomra



Akik Voltak...



.....az első kötődés az első, a második a második, és így tovább, nincs jelentősége a létszámnak. Mindegyiknek helye van. Mindegyiknek meg kell adni a tiszteletet. Nem szabad a párunk lelkében megbántani az elődünket, mert bár eszével helyesel, de lelkében akaratlanul is távolodni fog tőlünk, hiszen a szíve valamikor kötődött a másik szívéhez. Meg kell adni a tiszteletet neki, mert különben az új kapcsolatban születendő gyerek azonosulhat vele. Minden kapcsolatot kiegyenlítéssel kell lezárni: "Amit kaptam köszönöm, amit adtam szeretettel adtam. Tisztelettel megadom a szívemben a Téged illető helyet." Ha van gyermek, akkor így folytatódhat: „....és a gyermekünkben szeretlek tovább!"




A párkapcsolati törvények szerint az elhagyott társak a szakítás, válás vagy esetleg haláluk után is benn maradnak a rendszerben, az utánuk következő társ vagy társak csak másodikként lépnek be az energiamezőbe.

Ellenállás mentes megtapasztalásokat
Barti Ildikó


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."