Ugrás a fő tartalomra




Kedves Érdeklődő!

"Mi mind Isten csodái vagyunk….egyediek…." Minden ember egy hatalmas kincses bánya, lelked mélyén ott vannak a válaszok, a jó megoldások világunk gondjaira .Csodálatos tervek, képletek, zeneművek, versek vannak az emberek lelkében! "
Csaba testvér szavaival üdvözöllek kedves olvasóm 
Oly messze kerültem szülőhazámtól...de nem bánom! A távolság csak egy jelzés, ahonnan elindultam. Alázattal, és kitartással jutottam el oda ahol vagyok...nem kint LegBelül...a szívemben!
Mert jó szándék nélkül...nincs semmi, képmutatás minden amit elérsz!
Elvégeztem számtalan földi iskolát...tanítottak próbák, leckék, vizsgák...
Esküt tettem, hogy minden erőmmel azon vagyok, hogy segítsem a hozzám fordulókat...Első lépésként ismerje meg, ki vagyok,...és ki van Benned 3Szinten ,értsük meg együtt hol van a "hiba"
Nem ígérek semmit, sem azt, hogy "meggyógyítlak" mert Nélküled nem megy csak veled!
Lehet a világ legokosabbja akit keresel...átadhat Neked csodaszereket...ideig-óráig hatnak...aztán ...ismered már?
Bizonyára igen...hatástalan lesz, mert, ha nem érted, és nem ÉRTED van, akkor betegségként jelenik meg, és elvesz mindent ami eddig a tied volt...mindent!
Ha nincs EgészSég...nincs semmid. Rohanhatsz...kereshetsz...kergethetsz...bábokat, egy dolgot ne feledj, azért jöttél a világra, hogy megéld ÖnMagadat, és mélyre ásva megtaláld kincseidet 
Szeretettel:
Barti Ildikó



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."