Ugrás a fő tartalomra




Megnézted már, hogy mit rejt egy filteres gyümölcs tea?

Ami a dobozra van írva az a következő: fekete tea, aroma, gyümölcs darab, maltodextrin.
A fekete tea koffeint tartalmaz, tehát élénkítő hatású így kis gyerekeknek nem ajánlatos adni, a maltodextrin egy összetett szénhidrát így ez is tartalmaz cukrot. Felismerhető gyümölcs darabot én nem találtam a teában, viszont nagyon sok apró fehér gyöngyöcskéket igen.

Ebben van a "gyümölcs", amikor megkóstoltam egy ilyen kis fehér bogyót nagyon édes és nagyon intenzív gyümölcs íze volt. Hol van itt a valódi a gyümölcs? Te milyen teát szeretnél inni?
Olyat ami valóban gyógynövényből vagy gyümölcsből készült, vagy olyat ami teli van mesterséges aromával, színezékkel?





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."