Ugrás a fő tartalomra




Sok szeretettel legújabb versem, mely decemberben jelenik meg a verseskötetem 6.kiadásában.

Két világ közt....

Innen jöttem oda tartok,
Két világ közt hazatartok
Nézem a hegyek oltalmazó fenyvesét
Oly zöldet nem láttam még sehol

Látni a szellő fésülte zöld füvön
A legszebb harmatot
A legtisztább könnycseppet
Mely régen ontatott

Gyermekkorunk tovaszállt
A fecske fészket rakott
S megtalálta a régi otthon
Őseink tornácán.

Szeretettel: Barti Ildikó








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."