Ugrás a fő tartalomra
AHOL AZ UTUNK KÖZÖS
Kedves olvasóm

Minden kedves vendégemnek szeretném megköszönni a bizalmat, a támogatást, és a lehetőséget a tanulásra.
Ma 3 éve, hogy elindítottam egy álmot, és mint mindenki én is féltem, és megkérdeztem a Jó Istent kell ez nekem? a következő választ kaptam: Ez a te utad... Könnyes szemmel olvastam( éppen a bankban érkezett a válasz, egy reklám hirdetésen) mókás volt nem mondom 
Azóta több száz pácienssel dolgoztam, több alternatív megoldást tanultam, vizsgáztam, és élethelyzeteket változtattam.
Hogy hol találkozunk mindebben? az életünkben zajló folyamatokban, mert az-az ember Hiteles aki a problémákat nemcsak könyvből hanem saját "bőrén " megtapasztalva megértette az tud segíteni, mert ÉRTED van, és te érted minden szavát.
Hálás vagyok a sorsnak, hogy hozzád vezetett, és közös utunkban Te is rálelsz a MegOldásra, a MegÉrtésre!
Köszönöm Neked, hogy vagy, hogy velem tartasz ezen az Úton 
Szeretettel:
Barti Ildikó
Természetgyógyász



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."