Ugrás a fő tartalomra


Szem-L-Élet

Csodálatos szép időnk van, egy kis sétát beütemeztem a napomba, csak " úgy" lenni...szem-l-élni az embereket...magamat emberként...figyelőként... tanúként.
A közeli templomba vezettek lépteim ahol imádkoztam, gyertyát gyújtottam azokért akik már nincsenek ebben az életben...
A templomi CsendBen mindentől kiüresedve ültem, imára kulcsolt kezekkel, és arra gondoltam milyen csodálatos ElHívást kaptam a hívatásom során, milyen távol hozott e nemes Cél szülő hazámtól, és mégis hazataláltam ITT ezen a helyen, ebben a városban, hiszen vendégeim mint családtagjaimat úgy szeretem őket 
Vannak "régi" vendégeg akiben felismerem édesanyám, édesapám, imádott nagymamámat....rokonLelkeimet sokszor könnyek közt hallgatom Őket Rajtuk keresztül, ápolom ölelem lelküket.
És van mikor ők hozzák nekem az otthon készített friss kenyeret..megosztva velem az élet kenyerét. Határtalan bennem ő meg én, nincs különbség itt, és ott között Honra találtam, hívatásra hálásan köszönöm!
Köszönöm a végtelen szeretetet a közösCÉl.t minden kedves vendégemnek, ismerősömnek, barátomnak 

Szeretettel:
Barti Ildikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."