Ugrás a fő tartalomra

Légy Hű önmagadhoz


Erdély szülőhazám lelkem legszentebb Oltára, hívatásom alapja a Természet a Hit a Remény átadása. Hálás vagyok a Sorsnak, hogy ElHívott egy újabb FelAdatra. Szerető nagymamán 85.éves ma is remek egészségnek örvend, csodálatos alapokat hoztam tarsolyomban.
Nagylányom Alíz aki sok úton harcon, és csatán mellettem volt, ma már ő is az alkotás szárnyán továbbít, átad Égi magasságokból alkot, nagyon büszke vagyok Rá / magunkra 
Mélységes alázat szükséges ahoz, hogy a " másik" emberbe meglásd önmagad azon részét melyel feladatod van. E hivatás kikristályosította bennem az alapokat, hogy igazán lényünk legmélyén az Őseinkhez kapcsolódva tudjuk megérteni mi végre jöttünk a világra.
A kitartásod téged is vezet, ha nem félsz az elveidet követni, megleled az Éberséget Önmagadban. Nehéz ez az Út, és kétségekkel követi lépteid, és KELL az elhatározásod, mert mindaz ami MARADANDÓ nem a felszínen leled! Sokszor lelked legmélyére kell " ásnod" hogy lásd te sem éled az életed másként mint a szüleid ugyanazokat a hibákat elkövetve, a mintákat a szerepeket eljátszva jutsz egyre mélyebben...és egyre magasabban saját lelki területeiden.
Lehetőséged van változtatni, ezt soha ne feledd ! Első lépésként fogadd el, hogy ezt hoztad magaddal, aztán munkálkodj őszintén a mintáidon, mert sokszor a kifogások azok a "kitérők" melyek megmagyarázzák miért jutottál oda ahol MOST vagy. Tanulni vagyunk Itt Most .
Köszönöm, hogy velem tartottál
 
Szép napot
Barti Ildikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."