Ugrás a fő tartalomra
CÉLUNK A FOLYAMATOS FEJLŐDÉS :-)
===============
A MÉREGTELENÍTÉS AZ ÖRÖMHÖZ VEZETŐ ÚT
"Az öröm érzete-érzékelése annak, hogy az életem optimális egyensúlyban van, céljaim elérése érdekében cselekszem."
2 napos képzésen vettem részt Budapesten, ahol azokkal a csodálatos szakemberekkel, kollégákkal- terapeutákkal találkozhattam akiktől utam első szakaszaiban sokat tanulhattam, és a mai napig közös a CÉLUNK. Véget nem érző csodálattal kutatva a szervezet összefüggéseit, a szervek érzelmi, és mikrobiológiai megnyitását.
A képzést tematikája többek közt: gócok, és az érzelmek,szövetek méregtelenítése, bőr ekcéma kezelése, az anyagcsere zavar, és inzulinrezisztencia.
"Az információs készítményekkel végzett méregtelenítés helyreállítja a belső egyensúlyt"
A megszerzett tudást alázattal, és végtelen szeretettel osztom meg:
Barti Ildikó
Természetgyógyász
Joalis terapeuta
Tel+3630/ 95 00 336.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."