Ugrás a fő tartalomra


                    ::::::::::::: Rábapatona Egészségnap ::::::::::::::::::::::::::

A segítő szándék indított el a hívatásomban, támogatott a végtelen szeretet, és az alázat, mert minden hozzám fordulóval úgy bánok ahogy én is szeretném, hogy velem bánjanak. Nem követelek felajánlok lehetőségeket, arra, hogy együtt közösen megtaláljuk a megoldást a harmónia visszaállításában.
Fontosnak tartom tudatni, hogy a kialakult" helyzetet" azzal a gondolkodással mely által létrejött NEM lehet megoldani! Tenni kell a változásért, nem a betegségért vagy ellen...a harmóniáért.
Ma egy 88 éves ragyogó szemű férfi állapot felmérését végezve, megkérdeztem mit tesz az egészségéért? Azt válaszolta" soha nem a betegséggel törődtem, inkább a lelkem nyugalmáért tettem"
Fantasztikus magasság, bölcsesség volt a jellemében, példa értékű az EgészSégTudatosság útján!
Köszönöm a lehetőséget, hogy idén is együtt ünnepeltük az EgészségNapot :-)
Szeretettel:
Barti Ildikó
Természetgyógyász

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."