Ugrás a fő tartalomra



A nagy találkozások ....

3.éve találkoztam egy csodálatos mamával, aki mint egy angyal úgy érkezett a rendelőmben. Szelíden csendesen, beragyogva napomat, és azóta rendszeresen meglátogat.
Bensőséges beszélgetéseink visszaadták a nagymamán meghitt jelenlétét az életemben, aki 900 km van tőlem, és  nagyon hiányzik nekem.
77 éves az én kis angyalkám, aki ugyanazon a napon született mint én ( pár évtizeddel korábban :-)
Hálával tartozom, mindazért a szeretetért melyet tőle kapok!
Szeretettel:
Barti Ildikó


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."