Ugrás a fő tartalomra


FORMÁLÓ ÉLETEK...

Haladunk a célunk felé, és közbe megtapasztalunk számtalan állomást, útitársakat, helyzeteket, váratlan eseményeket...érzést..gondolatot...HatásOKAT. A vonaton utazva a Figyelő tekintetén át láttam a világot...ahogy bent úgy kint, és fordítva ...nem ragadtam sem érzésbe, sem gondolatba úgy figyeltem őket mint a szél fésülte tájat...fákat....bokrokat.
Tekintetem az éghez hívott, és ott amadarak "csoportját" figyeltem, ahogy szavak nélkül egy irányba tartanak...ösztönből...feltétel nélkül...birtoklás, és kisajátítás nélkül...csodáltam, Őket, hogy milyen tudás ...IRÁNY van ami együtt ÖVEZI , mi emberek a széthúzást követve , birtokolni véljük a tudást, az anyagi javakat, remélve ettől a Többet a teljesebbet...azonosulva azzal akit évek alatt eljátszunk, minden élethelyzetben...MásKép.
És ez a kép, a képzeletünkben élesebb szebb színesebb...tetszetősebb...
Ezek a folyamatok zajlanak ...MOST bennünk...és mindenkiben feljön az AMI.
Sokszor nem tetszetős...sem színes, de minden Kép jelzést ad mi az ami felé tartunk....haladunk...
Az ElhívásOM vezetett a hívatás megtalálásában, ami természetesen nem volt akadálymentes...sem könnyű.
Saját KépTelenségeim én is megjártam, megéltem...ahogy te is megéled minden nap.
Lehet, hogy életed legnehezebb szakaszát éled, mert megcsaltak, eldobtak, tudom milyen érzés..., gyászolsz mert elment akit oly nagyon szerettél....
Lehet babára vágytok...keresed a párod...és nem találod ...és már sok kudarcot megéltél... és igen éreztem amit érzel... magam is megéltem, mert elhittem Tőle leszek boldogabb!
NEM magam által vele.
Ő a boldogságod része, az életed része...nem a boldogságod, sem az életed...részed van Benne, része van Benned Együtt...lenni jó, kellemes...éld meg..engedd be...csodálatos átélni :-)
Változnak a tájak, és benne a hatásOK összefüggések..."
Mint egy színpadon játszott darabot figyeltem az embereket..a szerepeket...
"Színház az egész világ, és színész benne minden férfi és nő: fellép s lelép: s mindenkit sok szerep vár életében…”
Shakespeare
Az élet színpadon eljátszott sok-sok karakter után, jöhet aki a szerepeid nélkül VAN benned...
Szeretettel :-)
Barti Ildikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."