Ugrás a fő tartalomra

Tapasztalat:

Egy kedves középkorú hölgy azzal a problémával keresett meg, hogy rendre kudarcoz vallana a párkapcsolatai. Felkért a közös folyamatra, hogy tisztábban lásson a " dolgok mögé"
Elmondása szerint nagyon sok terápiát kipróbált..., és arra gondolta ad még egy esélyt...
Első ülések alkalmával a családi hatásokat értettük meg, és az összefüggéseket hoztuk felszínre. A szülők között lévő konfliktusok mélyen megmaradtak az akkor még pici kislány lelkében.
Második alkalommal zaklatottam érkezett, megjelent életébe az "ex" aki felkavarta az álló vizet, és páciensemben az volt " miért csinálja ezt velem?" Kopogtatás alkalmával a gyermekkor jött megérzésre...FelSzínre.
Kiderült, hogy az édesapa is hasonló érzelmek hatására magába kereste a" hibát" Tudatosodott páciensemben az édesapa viselkedése ", NEM engem akart bántani, NEM velem kötözködött, hanem egészen egyszerűen rosszul volt...én meg magamra vettem, haragudtam rá...
Az érzelem hatására a férfiakkal való kapcsolódása is "részben" sikerült ....rövid távon tudott kapcsolódni.
Páciensem páciensemben ott volt a sérelem" hogy valaki, amivel törődöm, amiért mindenemet adom ne legyen jól. Annak ellenére, hogy pedig én mindenemet adtam, beletettem. Akkor miért? … "
-nehéz nem személyes sérelmeként megélni.
Harmadik ülés alkalmával már "közelebb" került a megértéshez, szemeiben megjelent a változás reménye, azt mondta szabadnak érzi magát, hogy ebből a helyzetből most itt van az ideje "kilépni" mert érzi van TOVÁBB !
A folyamat része a változás..
A kezelések továbbra is folytatódnak

Köszönöm, hogy megoszthattam:
Barti Ildikó
Okl.természetgyógyász
Eft tanácsadó
Tel+ 3630/ 95 00 336.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."