Ugrás a fő tartalomra

   





Kedves olvasó


"Sok szeretettel ajánlom idei verses csokrot minden kedves olvasónak, aki érdeklődéssel kíséri nyomon az érzelmek csodálatos világát. Immár hatodik éve jelenik meg ez a kis verses kötet, minden karácsonykor, remélem, hogy még sok éven keresztül így lesz.
Mikor olvasom e verseket megszűnik az idő a végtelen kreativitás szárnya magával ragad, és csak hagyom hadd sodorjon. Magam is az alkotás világát hozom felszínre a rajz, és a szobrászat terén.
A versek számomra ihletet adnak, és még színesebbé teszik képzelőerőmet. Vannak idők mikor kételkedünk magunkban, de így nem érhetjük el a Célunkat, hogy mi a célunk? a boldogság megtalálása; a cél maradandó értékekkel ajándékozni meg az életünket, és szeretteink életét. E verses sorozat írója az édesanyám, akire nagyon büszke vagyok, aki támogatásával mindig előbbre jutok, és azon vagyok, hogy megköszönjem, mindazt, amit értem tesz.
„Tudásunk abból fakad, amit érzékeink közvetítenek számunkra.”
Áldott karácsonyt mindenkinek: Szabó Alíz
==.....===.....
Nagy öröm számomra, hogy idén is verses kötetem ékeségét lányom rajza emeli.
Boldog vagyok, hogy közös utunk a művészet csodájában találkozik, és KözösÉg ragyog a fejünk fölött.
Őszinte szeretettel kívánok mindenkinek Békés karácsonyt
Barti Ildikó
2016.December hava
Győr






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."