Ugrás a fő tartalomra

Sok szeretettel a 2016.verses kötetemből:


Tiszta Forrás, zengő patak….


Évek telnek, erények gazdagodva jönnek
Emlékeim hazahívnak szüntelen
Szeretem a patakot,
mely zengve selyempartok közt vígan szökdösött
 A szellőt, ahogy hegyekről este virágillattal megrakódva jött
 A hajnalt, amikor bokrétásan felkacagott, az ablakunk alatt
 Szeretek minden bokrot, fát, virágot
Minden aki akkor voltam
s ma maradtam az.

Tiszta Forrás, zengő patak
Virág illat csilingelő illat
S már megyek is!
 A régi völgyek tárt öleléssel elém jönnek…
fehéren kacag a falu, és nincs határa az örömnek…

Térdre borulok Istenem elöted
Az OttHon Fa tövébe
Miatyánk... sokat vétettem Ellened s nagyot...
de nézd: megtörtént a Te akaratod.







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."