Ugrás a fő tartalomra




A bennünk élő JelKépek megismerése

=...=
Egy fantasztikus tanításon vettem rész, az előadó nem szereti a nyilvánosságot, ezért nem említem a nevét. De tapasztalataimat fontosnak tartom megosztani az általam felfogott megértést átadni azok számára akik olvassák írásaimat.
Hálás vagyok, hogy hívatásomban számtalan élethelyzettel találkoztam az elmúlt 4 évbe. Minden terápiás foglalkozás egy újabb rálátás a bennünk zajló folyamatok megismerésére. Vannak olyan élethelyzetek mikor a gyász, az elhagyottság mérhetetlen fájdalmakat ölt a lélek területeiben. Ilyenkor a közös oldás során azon vagyok, hogy az együttérzés által a békesség jelenlétét behozzam a jelenbe.
A tanító által megerősítést kaptam abban is, hogy a traumák megélése "segítő kezet nyújt" , hogy világosságba hozzuk a részvét, az empátia, az alázat érzéseit.
Számtalan nehéz élethelyzet megélése során, nem gondolunk erre, mert a gondolatainkat a harag, a düh, a bánat foglalja le a figyelmünket.
Mikor magasabb rálátásra teszünk szert, és nem "csak" elengedni ,vagy megszabadulni vágyunk a problémától, végső soron megértésre kerül az OK mi dolgunk van ezekkel a "negatív" érzésekkel. Tudatunkban felébred a Hála érzése, és megszületik a MegÉrés az adott élethelyet feldolgozására. Ami természetesen " nem mentesít" egy újabb hasonló helyzet megélése alól, de a következő alkalommal már felismerhető, gyorsabban tudatosabban megfigyelhető.
Jelen idők szellemi fejlődéséhez már nem (csak)a meditáció segít, hanem a szemlélő aki által TUDATOSAN meg figyelhetjük a bennünk zajló érzéseket, gondolatokat, mindezt úgy tekintve mint jelképek melyek megjelennek a tudat rétegeibe.
Végső soron a lelki megéléseink azok a folyamatok mely által megismerjük a bennünk zajló, érzelmeket, gondolatokat, vágyakat, késztetéseket. Fontos ébernek lennünk " a tudat vagyok aki megfigyel a fizikai testben"
Őseink által követett úton haladva.A modern civilizáció csapdáit már szemlélőként láthatjuk át.

Szeretettel:
Barti Ildikó
Eft tanácsadó


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."