Ugrás a fő tartalomra







Életünk fontos állomásai segítenek abban, hogy számvetést tegyünk honnan indultunk, és hová tarunk. Fontos állomása életemnek 2013 nyara, mikor megálmodtam, hogy nem munkát, hívatást szeretnék végezni. Augusztus 1.én a Rába Quelle Gyógy-Termál-és élményfürdő adta azt a helyet, ahol mindezt megvalósíthattam.
Nagyon sokat fejlődtem, a mai napig folytatom tanulmányaimat, Dr Kovács Tibor tüdőgyógyász allergológus szakmai tapasztalatait átadva számtalan helyzetben segíthettem az allergiás problémákon, rálátást adva az életmódra is, ahogy ő mondja az életmód mindent visz :-)
https://youtu.be/7TkKlXSJBG8
Pár éve megismerkedtem az információs gyógyítással, ezen belül a Joalis készítmények alkalmazásával. Szemináriumok alkalmával számtalan új felfedezéssel gyarapszom Szodoray Andrea fantasztikus tanárom, aki több évtizede természetgyógyász. Az ő nézete is a testi - lelki méregtelenítés. Magyarországon elsőként kezdték oktatni Dr. Josef Jonás Joalis módszerét, melynek lényege - egy állapotfelmérést követően, a szervezetben lévő fertőzési gócok és egyéb toxinok eltávolítsa az immunitás illetve a Joalis cseppek segítségével. 
https://youtu.be/AB7ev4u-vIk

Fontosnak tartom a gondolataink tudatos megfigyelését, a pozitív hozáállást, a motivációt, önmaunk megismerését
https://youtu.be/FUnnweCxf3k

Decemberbe részt vettem Szabó Péter Áttörés című nagy szabású előadásán, kedves barátnőmmel, aki számomra egy igazi példakép. Évtizedes barátságunk alatt sokat tanultam tőle, felnézek rá. Most főállású anyuka, de hívatása a harmonikus élet megélése, és megtartása. Személyi edzőként is, és mozgásszervi problémák területén is kiemelkedő szakmaisága sokak számára Igazi Segítség. Hálás vagyok, hogy a Barátnőm.
Egészségnapokra számtalan meghívást kapok, többek Rábapatonára, ahová Alíz lányom elkísér. Külön öröm számomra, hogy 16 évesen tudatos lány, aki saját igénye révén odafigyel a táplálkozásra, igénye van a rendszeres mozgásra, az építő jellegű foglalkozásokra. És nem utolsó sorba igazi művész jellem. Felnézek rá, és örülök, hogy az édesanyja vagyok :-)

Barti Ildikó


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."