Ugrás a fő tartalomra
🌷
Sok szeretettel köszöntelek kedves olvasó. Közös célunk, akkor kezdődik el mikor olvasod e sorokat. Mert a kíváncsiságon túl Te is a megértést keresed, az életedben felmerülő helyzetekre.Lehet testi, vagy lelki próba mely most jelenleg elkísér, legyél hálás neki, hiszen általa kezdted el keresni a mélyebb MEGÉRTÉST, és annak összefüggéseit azoknak az életterületeknek melyben jelenleg vagy.
Itt ezen az oldalon számtalan írást olvashatsz, különböző szerzők, orvosok, kutatók, terapeuták, és jómagam gondolatait osztom meg veled. Hálás vagyok, hogy itt vagy velem a gondolkodásban, és annak is örülök, ha a véleményed megnyilvánítod, és építed kis közösségünk.
A CÉLunk közös, a harmónia megteremtése. Étkezés, gondolkodás, és gondolatok szintjén egyaránt.
Azok a terápiás eljárások melyeket alkalmazunk érted vannak, a te segítségedért jelennek meg. A javaslatokat nem kötelező betartani, kivéve, ha eredményt szeretnél elérni, különben csak egy üres módszer marad a JelenLéted nélkül.Csak általad, az elhatározásod által kel ÉLETre, és elkezd hatni-működni mind 3szinten.
Hálás vagyok mindenkinek aki olvassa ezeket a gondolatokat, mert tudom csak közösen haladhatunk a teljes élet felé.
Kitartóan tanulok, bővítem ismereteimet, és minden tudásommal tapasztalatommal azon vagyok, hogy, ha kéred támaszod legyek.
Köszönöm Neked, hogy értelmet adsz hívatásom átadásában 🙂
Szeretettel:
Barti Ildikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."