Ugrás a fő tartalomra
(1/4) "Harminchét éves koromig éltem tudattalanul. Addig megjártam én is a poklok poklát ugyanúgy, mint bárki más. Miután letisztult előttem, hogy az életet lehet másképpen is élni, mint ahogyan eddig hittem, amint rájöttem, hogy a figyelmem által teremtődnek a körülményeim, egy pillanatig sem haboztam.
Valóban elkezdtem magamra figyelni, és folyamatosan érzékeltem mindenkin, hogy csakis saját érzelmeit vetíti másokra és a külvilág történéseire. Egyre kevésbé azonosultam a megnyilvánulásaikkal. Szükségem volt valamennyi időre ahhoz, hogy minden megfelelésemet és elvárásomat abbahagyjam, de hogy mennyi, ez így utólag meghatározhatatlan. Ma már minden pillanatban érzékelem magam, tudok magamról."
Csattos Ilona: Vedd észre

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."