Ugrás a fő tartalomra
Kedves Érdeklődő
Jelenleg is zajlanak a genetikai táplálkozás mérések Iván Gabi vezetésével, az Egészség Stúdióban.
Magam is kimérettem a szervezetem sejt szintű vitalitását. A mérés eredményét szem előtt tartva néhány változtatás szükséges az étkezési szokásaimon. Mindenki számára fontos figyelembe venni, hogy nem vagyunk egyformák! Így az étrend javaslat egyénre szabott! Ma is tudatosodtam egy sort 
Végtelen hála van bennem! Köszönöm a megtapasztalást!
Szeretettel : Barti Ildikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."