Ugrás a fő tartalomra
MI AZ ÉLETEM CÉLJA ? 📿
14 éve kedves barátnőm Indiából hozott számomra egy ima láncot , nagyon örültem neki. Akkor még nem tudtam jelentőségét életembe....tegnapig.
🤔Mindannyiunkba vannak kérdések, ki vagyok? mi dolgom a világba? mi a sorsom? és hasonló kérdések motiválnak a folyamatos keresésre. Sokak számára ez a keresés oly mértékeket ölt, hogy semmi más nem marad megtapasztalásra csak a keresés, a kutatás...különféle állomásokban időzve elröpülnek az értékes évek. Rohan az élet, ha földi órákba mérjük.
🙏Számomra tegnap megállt az idő....mikor a pálmalevelem azonosítását hallgattam, könny csordult az arcomon...szemeim előtt végigpörgött életem.... pár percbe benne volt MINDEN. Olyan volt mint egy halál...mert leomlott rólam minden ami már nem szolgál, és átláttam hogyan tovább!
A korábban felírt kérdéseimet fel sem tettem, nem volt rá szükség, mert a levél választ adott mielőtt feltettem volna azokat.
Döbbenetes volt látni, hogy az én levelem versszakokba van írva, ahogy most is ebben az életbe írom ugyanúgy a verseimet...3000 éve ✍️
Küldetésem? igen van, és tudom, hogy életem utolsó percéig azt teszem amire születtem 🙂
EgyÉn van ezen a földön minden személy számára megtapasztalni, mindannyian ezért vállaltuk a feladatokat. Bármi is bánt, fáj, és szenvedsz tőle tartsd szem előtt, hogy egy múló pillanat az egész élet ne ragadj benne a negativitásba.
Szeretettel:
Barti Ildikó
"Két rövid tanács az érzelmeid kiengedéséhez:a pozitív dolgokat nem kell cukormázba csomagolni.A negatívumokat pedig a másik fejéhez vágása helyett inkább nyugodtan, türelmesen oldd fel.
A lényeg tehát:
"Megérdemlem a jót
Érdemes vagyok rá
Az érzelmeket merem a megfelelő módon az útjukra engedni"
Lukács Zoltán Gábor
Sorslevelek
https://www.facebook.com/eletemlevele/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."