Ugrás a fő tartalomra
A modern kor embere eltávolodott a természettől, és elfeledte, hogy a betegség a felborult harmónia következménye, a felborult egyensúly visszaállításában veszek részt a természetes gyógymódok segítségével a hozzám fordulóknak.
Néha megkérdezik, mi a különleges abban, hogy ezt a szakmát választottam?
Bátran kijelenthetem, a legfontosabb minden szakma alapja az őszinte alázat! Már gyermekkorom, éveiben is jelen volt a természet iránti tisztelet, "fűben fában az orvosság".
🤗Jelen kor hatása gyermekeink jövőjét formálja, hiszen a rohanó világ súlya számtalan lelki tényező terhét tesz egészségünkre.
Elkötelezett híve vagyok annak, hogy alternatív módszerek segítségét, hagyományaink megőrzésével, hozzájáruljak a jövő nemzedék Egészségesebb harmonikusabb élet alapjaihoz.
🤨A külvilág mérgező hatásai mellett nem elhanyagolható a lelki folyamatok megélése, és a problémák "megértése", hiszen a kilátástalannak tűnő élethelyzetek is hasonló rombolást végez a szervezetünkbe!
A hozzám forduló páciensek , a közös " munka" során 3szinten formálódnak, testi, lelki, gondolati szinten.
Szeretettel:
Barti Ildikó
Természetgyógyász
Tel+3630/9500336

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."