Ugrás a fő tartalomra

Barátság feltétel nélkül 
Hívatásom vágya már gyermekkorom éveibe kibontakozott a szívembe 1999 volt az-az idő mikor a tanulmányaimat elkezdtem. Mégis a hívatásom 2013,augusztus 1.indítottam el. Abban az évben megismertem Krisztit, aki nyugalmával, és végtelen alázatával példát mutatott. Kölcsönösen egymást segítve, tanultuk az Élet leckéit.
Hálás vagyok a Krisztinek, mert ő indított el az Eft technika megismerésében, melyet azóta folyamatosan fejlesztek.
Büszke vagyok rá, a http://netbutik.blog.hu/ oldalon megjelenő cikkek írója. Szorgalma, és kedvessége sok olvasó számára hoz érdekes témákat a lelki egyensúly megteremtésébe.
Szeretettel:
Barti Ildikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."