Ugrás a fő tartalomra
😍🙂Szülőként a legszebb feladatunk hidat építeni elődeink, és önmagunk között, hogy gyermekünk lelki gyarapításához szeretettel hozzátegyünk. Édesanyaként sok nehézséggel néztem szembe. Kislányomat 3 éves kora óta egyedül neveltem...megéltem a válást...a fájdalmakat...egyedül távol minden "rokontól" Mégis életem legjobb döntése, hogy nem maradtam egy romboló kapcsolatban. Hálás vagyok a Sorsnak, hogy a hívatásom oldalán megélhetem a küldetésem.
Öröm látni, hogy 16 éves lányom tudatosan éli diák éveit szorgalmasan céltudatosan, a jövőt építi.
🙂Közös időtöltésünk része a rendszeres sport, a tudatos táplálkozás, a családi kirándulások.Hosszú utat tettem meg a boldogságért, de megérte 
Szülőként tudom nem szavaimmal nevelem őt, példámmal ösztönzöm a méltó életre.
Szeretettel:
Barti Ildikó
"Hogy egy nagy dolgot valóra váltsunk, először is tudni kell nagy dologról álmodni, másodszor is pedig állhatatosságot kell kifejleszteni magunkban, hogy a kudarcok láttán se rendüljön meg az álmainkba vetett hitünk."
Szilvási Lajos

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."