Ugrás a fő tartalomra

          

A segítő szándék, és az önzetlen szeretet 

      Hívatásom során különböző sorsokkal találkozom, különleges emberekkel, és helyzetekkel. Rájöttem arra mi a közös kapcsolódási pont ? A szeretet...ma egy kedves vendégem kíséretével érkezett a kiskutyája is eljött a terápiára. 
Nagyon okos inteligens kutyus a terápiát egyáltalán nem zavarta, sőt végtelen békéje szétáradt a rendelőbe, körbeölelt bennünket is.Oldott közvetlen kapcsolattal ajándékozott meg bennünket.
   Azt hiszem a saját életemben, és hívatásomban Isten azáltal mutatja meg, mi az önzetlen, nagylelkű szeretet lényege és értelme, hogy engem szeret, úgy ahogy vagyok. Boldogságot hozott az életembe, szeretetet, biztonságérzetet, és ezért nagyon hálás vagyok. 
Hát nem így akarom, hogy szeretteim érezzenek velem kapcsolatban is? Vagy, hogy megajándékozhassak másokat is ezekkel a ritka érzésekkel? Kérem Istent, hogy tanítson nagylelkűen szeretni, hogy mindig mások javát nézhessem, ne a sajátomét.
Szeretettel:
Barti Ildikó




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."