Ugrás a fő tartalomra
Egy csónakba evezünk, de hogyan indulj el? 
Pár lépést leírok, mely számomra megtapasztalt, és alkalmazott. Természetesen ez a saját személyes véleményem, mindenkinek más az egyéni útja, ezért eltérhet a te véleményed mindettől. Csak mint tapasztalatot osztom meg veled:
1. lépés minden reggel Hálát adok: "hálás vagyok már most a napomért, mert tudom minden ami történik a javamat szolgálja"
2.kimérettem a genetikai igényemnek megfelelő táplálkozást http://www.genetikaitaplalkozas.hu/?i=bemutatkozas
Annak megfelelően rendeztem étkezési szokásaimat, és odafigyelek a táplálék összetételére
3.csökkentetem a táplálék bevitel mennyiségét, kisebb adagokat veszek magamhoz, érdekes dolgokról halottam itt: https://youtu.be/Jk0DoChB7Mw
4.minden napom része a gyógyteák fogyasztása:
https://youtu.be/Hw8wNMQsoRA
5.időt szánok a helyes légzéstechnika elsajátítására:http://anameprogram.com/
6.a természet közelségének gyógyító hatásait élem meg, sokat sétálok, családommal rendszeresen kirándulunk a plázák légkondicionált légterei helyett ajánlom Mindenkinek!
7.az évszaknak megfelelően étkezem (télen nem fogyasztok epret stb)
8.testápolásra a legtermészetesebb alapanyagokat használok ( étkezési szódabikarbóna, citrom, almaecet stb)
9.minden napom része a testmozgás, torma, nyújtás, heti rendszerességgel végzek gyakorlatokat a fitt labda segítségével ( ha gerinc problémáid vannak kérd gyógytornász segítségét!)
10.az ŐSZINTE megbocsájtást minden nap megélem
11.az anyagi világ körforgásából nem vonom ki magamat, hanem ÁtLényegítem azt.
Mit értek általa? Mi a lényeg?
Hogy nem azonosulok vele, megfigyelem, megismerem. Nincs ellenállásom a különböző életszituációkkal szembe. Minden helyzetben arra törekszem, hogy ítélet, és minősítés nélkül megértsem az életem történeteinek a tanulságát. A személyes megtapasztalásaimat megosztom, mert egy csónakban evezünk!
Szeretettel:
Barti Ildikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."