Ugrás a fő tartalomra
"Ha nem tanultam a leckéből - a saját fejlődésemet hátráltattam.Ha nem váltam azzá, amivé válhattam volna: a saját elszalasztott életem árnyéka kísér.Minden egyes nap, amikor másokra mutogattam a saját életem miatt: az én életemből telt el haszontalanul.Miért mutogatnál másra? Kinek kellene változni, hogy jobb legyen neked? Minek kellene történnie ahhoz, hogy lépjél egyet, majd még egyet előre, a célod felé?Soha ne felejtsd el Jung üzenetét: nem az vagy, ami megtörtént veled, hanem az vagy, aki lenni szeretnél! A te életed a te kezedben van, és a te felelősséged, hogy mire és mennyire használod ki!(dr.RádóZsófia:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."