Ugrás a fő tartalomra
Hálás vagyok, hogy itt vagy, mert a CÉLunk közös, a harmónia megteremtése. Étkezés, gondolkodás, és mozgás szintjén egyaránt.
Nagyon örülök mindenkinek aki olvassa ezeket a gondolatokat, mert tudom csak közösen haladhatunk a teljes élet felé.
Kitartóan tanulok, bővítem tudásom, több szinten párhuzamosan.
Minden megélt tapasztalatommal azon vagyok, hogy, ha szükséged van rá támaszod legyek.
Köszönöm Neked, hogy értelmet adsz hívatásom átadásában 
Szeretettel:
Barti Ildikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."