Ugrás a fő tartalomra

Önmagunk "keresése", és a hátizsák súlya 

Már tudjuk, hogy mindenki megadott csomaggal, vállalással születik. A hátizsákban tehát benne van, mi az, amit cipelned kell.
“Mindenkinek a maga keresztje a legkönnyebb” – tartja a mondás.
Már sokan rájöttünk ...nehéznek akkor érzed a hátizsákot, ha másét viszed. Ha mindezt örömmel, szívből teszed, nincs gond.
1 .Miből veszed észre, hogy nem szívből teszed?
Amikor nehéznek, soknak érzed.Amikor már bosszant, kihasználva érzed magad. Amikor bele betegszel, amikor hiányzik az életöröm. Az is jelzés, ha elfáradtál, fizikailag. Mert sok, tehát sem a tested, sem a lelked nem bír többet.
2 .A napjaidba hogyan tudod beépíteni önmagadra való odafigyelést?
Sokszor én is elkövettem azt a "hibát", hogy nem tudtam nemet mondani...Tedd le mások terheit! Ami nem jelenti azt, hogy ne segíts, ha kérnek. De tanulj meg mindeközben a saját érdekeidre is figyelni. Megtanulni kimondani, hogy NEM!
Úgy adj, hogy neked is maradjon!
3 .Sok év telt el addig amíg el tudtam fogadni. Mert azt gondoltam nekem az nem "jár"
Fontos még, hogy Te is tanulj meg kérni, akár, ha tényleg segítségre van szükséged, akár, ha jól esne egy kis figyelmesség. Miért?
Mert feltöltődik a lelked, és új erőre kapsz. Szeretetre mindenkinek szüksége van.
Itt az ősz, és az időjárás hidegebbre fordult mit tehetsz még?
-meleg italokkal és ételekkel melengesd magad belülről is, ezzel ellenállóbbá teheted magad a külső hideggel szemben 
Szeretettel:
Barti Ildikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."