Ugrás a fő tartalomra
Erdélyben születtem, büszke vagyok rá, hogy azokat az értékeket képviselhetem ma is, melyeket gyermekkoromban megtapasztalhattam. Hazalátogattam kis családommal felemelő érzés a hegyek közt barangolni, a felhők széléről láb lógatva körülnézni 💓
Ma már kutatások is bizonyítják,a gyerekkori emlékek, hangulatok, az alapvető érzésvilág végigkíséri az embert élete során, ezért oly fontos gyermekkorban a biztonság érzése, a boldogság megtapasztalása, a szeretet élménye, a harmónia, hiszen ebből építkezik majd később a személyiség, ebből nyeri a mintát, hogyan fejezzen ki érzelmeket.
Ám, ha hiányt érez, zavart, kiegyensúlyozatlanságot és haragot, hosszú időn keresztül fennálló szomorúságot, boldogtalan lesz, mert nem érez stabil biztonságot magában, csak a labilis megmagyarázhatatlan űrt és súlyos terhet, amely a bizonytalanság fogságában tartja és lebéklyózza őt.
Törekedjünk rá, hogy megértsük a bennünk zajló folyamatokat, ezáltal segítve gyermekeinket a teljesebb élet megtapasztalásában.
Szeretettel:
Barti Ildikó
Természetgyógyász

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."