Ugrás a fő tartalomra
A hideg téli időben talán még fontosabb, hogy a lábainkat megfelelően ápoljuk, hiszen a nap nagy részében csizmát viselünk, ami miatt nem tud megfelelően szellőzni a láb. De egyébként sem érdemes elhanyagolnunk ilyenkor sem, hiszen ha egész télen ápoljuk, akkor a meleg idő beköszöntével sem kell kapkodva pedikűröshöz rohanni, hogy szépek legyenek a lábaink.
Hidratált láb:
Ehhez csupán néhány illóolajat kell beszerezni, mi ma narancs, és fahéj illatot használtunk, máris igazi spa hangulatot teremtettünk 
🤗Pedikűr:
Erre a célra a megfelelő pedikűrös eszközöket használtam, eltávolítottam a megkeményedett részeket, majd a megfelelő hidratáló krémet ( csipkebogyó krém) használtam, hogy minél tovább puhák maradjanak a lábak.
Szeretettel:
Barti Ildikó
Lábápoló-pedikűrös
Tel+ 3630/9500336

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."