Ugrás a fő tartalomra

  A ma esti vendégünk az Egészség Stúdióban Iván Gabi, táplálkozási szakértő volt. Megtiszteltetés számunkra, hogy elfogadta a meghívást, és több éves szakmai tapasztalatát megosztotta velünk.Ezennel köszönöm minden kedves vendégemnek, és meghívott szakértőknek : 
Első héten Petöcné Elli a hantál fürdő csodálatos világával indította a sorozatott. héten Szabados Barbara párkapcsolati tanácsadó rálátásával betekintést adott az intimitás területeire.3 hét Albecker Nikolett Theta Healing® Master tanár és konzulens, segített kihozni önmagunk legjobb verzióját.4. hét Dr Kovács Tibor allergológus-tüdőgyógyász -életmód tanácsadó, tartott előadást "Az emberi test a lélek térképe" címen5.hét Barti Ildikó voltam, aki a boldogság útjai témában kalauzoltam kedves vendégeimet.6. Iván Gabi segített feltenni, és rálátni "A válasz a génjeidben rejlik ?!"2017.évi előadás sorozatunk bezárult. Mindazt a csodát amit veletek élhettem át a legszebb ajándéknak érzem, szívemben éltetem, minden karácsonykor bárhol is talál rám a szent éj. Köszönöm Áldott várakozást, és Meghitt Karácsonyt kívánok Mindenkinek
Szeretettel:
Barti Ildikó
Természetgyógyász

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."