Ugrás a fő tartalomra
Egy kis ízelítő a legújabb verseskötetem tartalmából.
Sok szeretettel :
Barti Ildikó
-----
Helló sötétség

Köszöntelek régi barát,
Ki ott voltál minden gondolat mögött
Céljaim árnyékként követetted,
Féltem…kétségek közt kerestem a fényt
Mely gyertya lángjakét világított
A legnagyobb csalódásaim közepette
Akkor még elvetted az erőmet, mert féltem...

Ma már behívlak, átéllek jelenléted múló pillanat
S nem félek a sötétbe,
Mert kudarc, s bánat nem törheti hitem.

Már nem sóhaj vagyok
Egy csepp a tengerben,
Magam vagyok a Minden
S Mindenem egy, a Teremtéssel

Régi barát, ki életeim vendége voltál,
Köszönöm, hogy benéztél hozzám
OttHonom a Béke temploma
Fényét a Forrás adja,
Már nincs személy csak egység benne
És én sem vagyok már, csak a LÉTél bennem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."