Ugrás a fő tartalomra
HENNA : GYÓGYÍTÓ ERŐ EGY GYÓGYNÖVÉNYBE
Ma évzáró napot tartottam, meditáltam, elvonultam, és összegeztem ez évi tapasztalataimat. Lányom Alíz karácsonyra Hennával ajándékozott meg, és pár perce az általa elképzelt szimbólumokkal felfestette a hennát a lábamra, felemelő érzés hálásan köszönöm!
"Gyógynövény Indiából
Indiában bőrbetegségek kezelésére használják, fertőtlenítő és összehúzó hatása miatt. Kiválóan alkalmas kisebb karcolások, égési sérülések vagy akár ekcéma kezelésére. Nagyon jó rándulások, reumás fájdalmak, izületi gyulladások helyi kiegészítő kezelésére. Használható lábgombásodás ellen vagy tyúkszemre, vízhólyagra is. Lawsonia Inermis 
A henna - latin nevén Lawsonia Inermis - egy gyógynövény, melynek apró kerek levelei és bogyószerű magvai vannak. Piros, fehér, vagy rózsaszínes, négyszirmú virágaival, a kertek dísze is lehet. Mivel gyógynövény, így szépsége mellett gyógyító célokra is használható. Csak külsőleg alkalmazható."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."