Ugrás a fő tartalomra

🌸 Kedves Ildikó! 🌸
Hálával és köszönettel tartozom Neked, hogy egy felszabadult és boldog feleségként állhatok a férjem mellett. Hosszú út vezetett nekem idáig, hogy felismerjem, hogy a múltamat megváltoztatni nem tudom és megbocsássak magamnak! A Te segítségeddel tudtam elfogadni az életet ajándékként és átértékelni mindazt, amit addig kudarcként éltem meg. Megtanultam, hogy az élet a legnagyobb tanítom, és elfogadni, hogy minden úgy tökéletes, ahogy van!
Szeretettel ölellek:
Lilla 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

"Kezdetben apró dolgokért mondtam köszönetet.Aztán minél hálásabb lettem,annál nagyobb lett a jutalmam.Hát persze,hiszen minden,amire az ember összpontosít,növekedésnek indul.Ha a jóra koncentrálsz az életedben,azzal még több jót teremtesz.A hála a nagy szorzó."